Notebookok átadása a 9. évfolyamnak

Tisztelt Szülő!

A megérkeztek az RRF-1.2.1-2021-2021-0001 projekt keretében a notebookok a 9. osztályos diákok számára.
Az notebook birtokbavételéhez szükséges lépések:
  • A gondviselőt regisztráljuk a KRÉTA rendszerbe.
  • A gondviselő regisztráljon a KRÉTA rendszer Eszköz ügyintézés felületén. Aki még nem regisztrált, az átadás-átvétel előtt szükséges ezt megtennie, az Általános Szerződési Feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót elfogadva tudja érvényesíteni az igényét. Ezt a helyszínen meg tudjuk oldani.
  • Az átadandó gépet hozzárendeljük az átvevőhöz.

A tényleges gépátadás ez után valósul meg.

Az átadás helyszíne az iskola épülete.

A notebookot kizárólag a gondviselő személyesen, illetve akadályoztatása esetén meghatalmazottja veheti át.

Az átvételhez hozzák magukkal a személyi igazolványukat.

Az átadás-átvételről jegyzőkönyv készül, melynek 1 példánya a szülőt, 1 példánya az iskolát illeti.

A eszköz használatával kapcsolatos tudnivalókról az Általános Szerződési Feltételek című dokumentum nyújt részletes tájékoztatást.